matobe_logo
NAŠE ADRESA

NALEZNETE NÁS
NA ADRESE

NS Premium CZ s.r.o.
Poláčkovo náměstí 85
516 01 Rychnov nad Kněžnou

IČ: 07527691
DIČ: CZ07527691

FAQ

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

Jak můžu za zboží zaplatit?

Platba za zboží je možná buď převodem na bankovní účet, nebo online rychlým převodem na bankovní účet (přímé přesměrování do vaší internet banky) nebo online platební kartou prostřednictvím platební brány ComGate. Informace o platbě obdržíte emailem při potvrzení objednávky.

Kdy zboží dostanu?

Většinu produktů máme skladem . Dodací doba činí standardně 3 pracovní dny po obdržení platby na účet.

Co dělat, když u vás nenajdu produkt, který poptávám?

V případě, že se stane, že u nás vámi hledaný produkt nenajdete, kontaktujte nás prosím na emailu e-shop@matobe.cz. My se vám neprodleně ozveme a po domluvě produkt poptáme u našeho polského partnera a odešleme z distribučního skladu.

Co dělat, když si nejsem jistý, zda je mnou vybraný produkt správný?

Napište email na e-shop@matobe.cz nebo nás kontaktujte na mobilní telefon uvedený na stránkách našeho e-shopu.

Jak mohu zboží reklamovat?

Zboží reklamujte prostřednictvím emailu na e-shop@matobe.cz, kde s Vámi již vše vyřešíme a reklamaci zpracujeme.

Jakým způsobem obdržím fakturu?

Fakturu od nás obdržíte emailem na Vaši emailovou adresu, kterou uvedete při objednání.

Jak postupovat, když chci na své automyčce vyzkoušet novou chemii?

V případě, že budete chtít vyzkoušet námi nabízenou chemii na vaší automyčce, je možné se domluvit na zaslání vzorku zdarma, ale samozřejmě Vám můžeme vzorek sami dovézt a vysvětlit a nastavit její dávkování. V případě potřeby nám tedy prosím zanechte email a kontakt na Vás pošlete na (e-shop@matobe.cz) a my se vám ozveme.

Co dělat, když si nebudu vědět rady?

Kontaktujte nás na emailu e-shop@matobe.cz nebo na mobilní telefon uvedený na stránkách našeho e-shopu.

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

NEVÁHEJTE SE NÁS ZEPTAT